dijous, de febrer 21, 2008

Pollastre al curri

pollastre al curry

Vaig descobrir la recepta a la Plataforma per la dignitat del tupper, un bloc amb idees molt suggerents i molt divertit. La vaig fer per sopar l'altre dia i, amb el que va quedar de llet de coco (era un pot de 400 ml. i caduca als 4 dies d'obert), he fet també un tupper. La recepta és molt senzilla i molt bona.

POLLASTRE AL CURRI

Ingredients per a 2 persones:
- 1 ceba
- 1 pit de pollastre
- 200 ml de llet de coco
- 100 gr. d'arròs basmati

Se sofregeix la ceba. A continuació el pit de pollastre prèviament trossejat i salpebrat. Uns minuts després, quan estigui a mig fer, afegim el curri i, per últim, la llet de coco. Es deixa fer una estona segons com ho vulguis de fet (a mi m'agrada molt fet). Paral·lelament es fa l'arròs basmati que se serveix juntament per poder barrejar-lo amb la salseta del pollastre. Surt molt bo.

6 comentaris:

Ru ha dit...

Dono fe que surt boníssim. Ho té tot: és ràpid i fàcil de fer, queda perfecte per endur-se'l al taper i l'arròs barrejat amb la salsa és boníssim. Només un comentari: si la salsa es deixa reduir massa, en queda menys per barrejar amb l'arròs, així que ull!

Mar Calpena ha dit...

QUin bloc més diver (i interessant)! Els vaig a linkar ara mateix.

gemma ha dit...

Que genial el blog dels tuppers! Jo poso tupper 2 dies a la setmana pel meu marit... segur que en puc treure idees :-)

I pel que fa al pollastre al curry, fa molt gust a coco o no es nota?!?!?

Ro ha dit...

Sí, està molt bé el bloc i jo me'l miro a més amb l'interès de treure idees (el Ru tb porta tupper).

I Gemma, no dóna molt gust a coco, és com una salseta suau (això sí, el del Tupper avisen que no es confongui amb el coco de coctail). Com les teves galetes de xocolata i coco que no es nota però dona un gustet molt bo (ui, quines ganes de menjar-ne, em sembla que queda una mica de coco ratllat a la nevera!)

Marta ha dit...

Quina recepta més bona i quin blog mes interessant. Tinc que donar-li una ullada.

Besets

Anònim ha dit...

Ei!Gràcies pels elògis al nostre Blog!! Us convidem a posar cullerada a tots els nostres posts i que ens doneu idees sobre receptes, truquillos i el que sigui!!
I ja que hi som, us confesarem que el truquillo de la llet de coco (que no li dóna molt gust a coco perquè jo no suporto el coco i en canvi m'encanta aquesta recpta!)és d'una amiga tailandesa!!