dissabte, de març 04, 2006

Los Inmortales

el coulant que vaig ferAhir el Ru em va sorprendre amb un sopar a ... la Trattoria Los Inmortales. Ja feia temps que hi havíem anat però tenia ganes de tornar-hi després del viatge a l’Argentina; fa temps va sortir al Karakia en el capítol dedicat a Argentina.

El menú va ser el següent:
- Pica-pica per a dos que inclou: montaditos de mortadel·la, mozarella i tomàquet confitat, provolone a la graella amb oli d’herbes aromàtiques (excel·lent!), croquetes d’albergínia i pernil i, per últim, milfulles d’escalivada i bacallà amb encenalls de foie... Tot exquisit
- Bacallà a la mel amb llit d’espinacs a la crema i fruits secs (boníssim)
- Complet de pastes simples i farcides amb la seva salsa idònia (també molt bo, tot i que a mi la pasta no m’entusiasma).
- Mousse de xocolata blanca i negra que estava deliciós
- Coulant tebi de xocolata negra amb gelat de vainilla, que no estava malament però em va recordar a un que vaig intentar fer seguint la recepta del Gourmet de provincias per cap d’any i no va acabar de sortir bé (és el de la foto)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ro (o Rosa, como sea), necesito encontrar los siguientes discos:
El último de los Estopa y del Lichis...es que como tu eres una gran fan...

Anònim ha dit...

Joder usuario anónimo, los he visto con mala hostia, pero como tú......bueno, se me ocurren varias.

Anònim ha dit...

carlos hay otro usuario anónimo que no soy yo....