dijous, d’octubre 18, 2007

Ja tenim panificadora!

el primer pa que hem fetDesprés de molts dies de pensar-hi, per fi hem comprat la panificadora. Tota una odissea, per cert. Quan ens decidíem per una ja no en quedaven, o no sabien quan la portarien. De fet, tan se val una o altra, mentre tingui diferents programes (de 9 a 12, per diferents pans, pizzes, masses dolces, melmelades) i et permeti fer pans amb temporitzador (programar-la a la nit perquè el tinguis llest al matí). Fins i tot la del Lidl, la Bifinett, que crec que és la més barata surt molt bé, el problema és que no se sap quan la posen a la venda. Des de 49 € fins a més de 100 € van els preus que hem vist i, el que crida més l'atenció és que cada cop hi ha més marques al mercat.

Per al primer pa no volíem arriscar-nos i hem optat per la via fàcil de comprar els preparats de farina que es venen al Lidl. Havíem llegit que sortien molt bé (mireu aquest primer pa de la Cerise; bé, de fet tota la seva secció de pans és una meravella), i és cert. Vam comprar aquests dos paquets de la fotografia: pa rústic i pa amb pipes. Hem començat pel pa amb pipes i el resultat ha estat magnífic.

la panificadora i els pans del LidlPa amb pipes
350 ml. aigua
Preparat del Lidl de Pa amb pipes (Bread baking mix Sonnenblumenbrot) que conté el següent:
harina de trigo (58%), harina de centeno (15%), pipas de girasol (20%), masa madre seca, sal yodada, levadura seca, agentes de propulsión: glucono-delta-lactona, carbonato sódico, harina de malta.
Programa 1 (pa bàsic) de la Panificadora Moulinex, color de la crosta normal, 750 gr. (3 hores i 15 minuts), 1 hora de repòs i ... voilà! Boníssim! Tot un èxit i a la primera! Diuen que és molt important seguir les indicacions de mesures i d'ordre a l'hora d'introduir els ingredients. Nosaltres les hem seguit al peu de la lletra i, a més, amb el preparat del Lidl no hi havia cap dificultat.

15 comentaris:

starbase ha dit...

My mother té una panificadora del Lidl i està encantada.

Fa servir aquestes farines també i entre el pa que fabrica i les mermelades que fà el meu pare ens fotíem uns esmortzars aquest estiu...

Anònim ha dit...

Yo tambien dudaba a la hora de comprarla. Pero ahora creo que ya no puedo vivir sin ella..
El primer pan os ha salido estupendo, ya vereis que a partir de ahora vais a probar inventar crear vuestros propios panes...
Hay miles de recetas, dulces saladas...

Mar Calpena ha dit...

Jo m'he donat d'alta del newsletter del Lidl a l'espera que la tornin a posar a la venda. Ja fa casi un any del darrer cop i vaig badar... Segur que si me'n compro una d'una altra marca ho faran. Et puc preguntar quant val la teva? Més que res perquè sembla relativament petita, i això interessa...

Ro ha dit...

Doncs molta paciència Mar, jo vaig estar subscrita al maleit newsletter del Lidl no sé quants mesos i res de res; vaig trucar la setmana passada i diuen que no saben quan la vendran. La nostra ens ha costat 78.90 € a l'Alcampo. Vam mirar al Media Mark (algunes de 60 € o una mica més, no ho recordo exactament, la Morphy Richards o la Kenwood, però quan estàvem decidits, la que volíem ja no hi era o només tenien la de l'exposició, i tb depèn de quin Media Mark hi ha unes o altres. Al final, vam optar per l'Alcampo pq el tenim al costat i si tenim qualsevol problema et tornen els diners, a més teníem un "mono" de panificadora qué-pa-qué, i de moment tot molt bé.

Cristina ha dit...

Caram, quina bona fila que fa el pa!!! Moltes gràcies per la informació, nois :) Ja fa temps que tinc la intenció de comprar-ne una, però ara definitivament no tinc excusa. La vostra és petitona i bé de preu...m'esteu fent molta enveja...;)

Ru ha dit...

Mar, també la vam veure al Milar l'endemà d'haver-la comprat, a 80 €.

gemma ha dit...

ro,
tens e-mail? me l'envies a bcnmonamour [at] gmail.com?
petons!

Anònim ha dit...

Ho sento... no ho entenc... D'on dimonis treieu el temps? Jo tinc dos criatures i hi ha dies que no puc menjar res més que un bocata abans d'entrar a la feina a la tarda...

Ro ha dit...

Vichi, yo todavía no me he incorporado al curro, actualmente estoy en mi mes de vacaciones (y me dedico a hacer pan, ya ves). Y sólo tengo una fierecilla...

Sara ha dit...

Jo també tinc panificadora!!!

Ja l'hem comprat, tot i que no crec que la pugui probar fins dilluns... quins nervis!

Moltes gràcies per la vostra secció sobre pà, entre els links que hi poseu i la vostra experiència, estic trobant tot el que necessito!

Ro ha dit...

Sara, a veure quan podem veure les teves creacions al teu bloc...

latecadelateta ha dit...

Ei!! tohom que estigui interessat, he començat un blog on parlo de Kèfir, (per cert regalo nòduls de Kèfir per cultivar-los a casa)i altres coses +. Més endavant també parlaré de pa ja que m'acabo de comprar una panificadora.
Qui vulgui nòduls deixeu el comentari en el mateix blog.
Salut!!
http://latecadelateta.blogspot.com/

Ro ha dit...

La teca de la teta, un altra que s'apunta al món dels pans. Benvinguda!

latecadelateta ha dit...

Gràcies per aquesta rebuda.
Estic començant a familiaritzar-me amb la panificadora, quan ja domini el tema farem canvi d'informació.
Aprofito i repeteixo, no voleu nòduls de Kèfir, per cultivar Kèfir a casa??

Salut!!

Anònim ha dit...

Bon dia! A mi m'interesarien noduls de kefir. Ens agrada molt el kefir a casa pero sempre l'acavo comprant del super. Moltes gracies.