dimecres, de maig 10, 2006

MeMe: la nevera

La porta de la neveraSeguint el MeMe de BCN mon amour, aquí teniu la nostra nevera. És una Liebher Comfort i deu tenir uns 5 anys. Som dos de família i, tot i que normalment dinem de carmanyola a la feina (preparat per nosaltres) i sopem a casa, no la tenim –ni de lluny- tan plena com la resta. Intentem descongelar-la un cop a l’any però em sembla que fa més d’un any que no ho fem...

El contingut
Els cinc ingredients que mai no falten a la nostra nevera són:
  • Llet, que només en prenc jo perquè al Ru no li agrada
  • Tomàquets, pernil i formatge perquè ens agrada esmorzar un bon entrepà
  • Tahina perquè fa uns quant mesos que en vam comprar dos pots i, per molt humus que fem, només n'hem pogut liquidar un (això sí, es conserva molt bé a la nevera).
Les cinc coses que mai no hi falten

5 comentaris:

Ru ha dit...

S'ha d'aclarir que, habitualment, anem a comprar diverses vegades a la setmana, normalment en funció del que volem fer. La Ro és molt reàcia a comprar coses que no tinguin un objectiu immediat o a cuinar en funció del que hi ha a la nevera, prefereix fer-ho al revés. Jo sóc més partidari de tenir recursos suficients i anar improvisant... Sembla que estem arribant a un consens ;-)

Anònim ha dit...

Vosotros tenéis mucho tiempo verdad????

gemma ha dit...

Jo sóc més aviat com el Ru, m'agrada tenir la nevera amb varietat de productes i anar improvisant.

Són molt bons els iogurts de la fageda :-)

Ru ha dit...

Sí, són boníssims. El que més m'agrada és el de maduixa, però l'alterno amb el de llimona o plàtan per anara variant.

Monica Bedana ha dit...

Gracias por hacer el meme! Y por tener este frigorífico lleno de cosas buenas, una delicias para los ojos...Un beso