dijous, de maig 25, 2006

Comparte tu frikismo

bibliotecària i el seu nòvioAvui, 25 de maig, és el dia de l'orgull friki i, per aquest motiu, segueixo el meme que proposen els de Microsiervos (o frikisiervos):
"comparte tu frikismo: revela al mundo tu frikismo enseñando y describiendo el objeto más friki que tengas en tu casa (...) en definitiva, cualquier tipo de objeto que al verlo puedas decir claramente: ¡eso sí que es friki!"
He de reconèixer que no deu ser l'objecte més friki de casa meva, però és el que tenia més a mà i amb foto. Es tracta d'una bibliotecària a l'estil més ranci possible (la vaig comprar en una biblioteca dels USA -allò sí són biblioteques, amb botiga de merchandising inclosa), que tinc custodiant una mini prestatgeria de llibrets petits d'obres clàssiques (que tot i ser lletra petita, es poden llegir). Això sí, li he buscat un nòvio perquè no estigui tan soleta.

Si algú és prou friki per continuar el meme, és lliure de fer-lo. Aquí teniu els objectes frikis dels frikisiervos: Alvi, Nacho i Wicho

2 comentaris:

Ru ha dit...

Jo dono fe que aquests no són els objectes més frikis que té a casa, però per començar, no està gens malament... Ah, el llibre que sosté la bibliotecària, si mal no recordo, té per títol Lust.

Marc ha dit...

:P M'encanta!! Visca el frikisme!! :D