dijous, de maig 11, 2006

Aigua

Aigua AquafinaAcostumo a tenir sempre a la feina una ampolla d’aigua per obligar-me a beure i la veritat és que funciona: si la tens a l’abast, beus. El que m’ha sobtat molt és la diferència de gust que hi ha entre les diferents marques. Per exemple, per al meu gust l’aigua de Pascual és dolentíssima i, en canvi, la d’Aquafina és una meravella.

Em té fascinada aquesta aigua perquè té un gust dolcet molt bo que em fa dubtar... d’on surt aquest gust? A més sembla com si tingués gas perquè quan l’obres sona. Aquafina és un producte de PepsiCola, i en principi no té cap caloria ni cap additiu estrany. També em desconcerten una sèrie de crítiques que he trobat sobre aquesta aigua, quan jo la trobo especialment bona i tinc comprovat que és l’aigua que més fàcilment m’entra.

8 comentaris:

gemma ha dit...

Jo també trobo molta diferència entre les diferents marques d'aigua (i hi ha gent que no ho entèn!).

Les meves favorites són Font Vella, Viladrau i Aquarel.

No m'agraden: Pascual, Montepinos, Veri...

Anònim ha dit...

A veure si hauràs comprat una partida d'aigua de l'Alcampo amb la condusidad perjudicada.

Monica Bedana ha dit...

Hola! Me enterado de que has hecho el meme del frigorífico, ¡gracias!. Lo podrás ver con todos los demás en http://polentaemusso.typepad.com

cerise ha dit...

Es cierto que todas tienen un sabor diferente.Me acostumbre a Font Vella y si tomo otra noto un sabor diferente.

Anònim ha dit...

eso va a ser ke la barrejas con drongas i te keda un saborcillo xulo...ein?
a ke despues també et sents de puta madre....

Anònim ha dit...

Solán de Cabras es un agua que a mi me gusta mucho. En Catalunya se vende poco pero estos días que he estado por España la he vuelto a probar. Tiene un sabor algo especial quizás con piedra caliza. Eso si hacen unos envases azules originales de lo más marquetinianos.

Anònim ha dit...

Yo tengo aguas favoritas y otras que, símplemente, las detesto. Mi favorita absoluta es Lanjarón. También me gusta mucho Font-Vella (la original de Sant Hilari Sacalm, que la de Sigüenza no la soporto) y Aquarel (la del manantial de Jaras es magnífica, no así la del manantial de Abetos).

Con aquafina tengo un problema muy grave. Y es que la cobran como si fuera mineral y no es más que agua del grifo potabilizada. No, no sale de un manantial. Y no estoy dispuesto a pagar lo que piden por ella.

Si os gusta un determinado agua, os recomiendo que os fijéis bien en la composición. Yo he descubierto que me gustan las de mineralización débil y poco extracto seco.

Anònim ha dit...

Hola,
hace un tiempo en el CETT hicieron una cata de aguas, para que la gente pudiese apreciar la diferencia entre ellas.
Mi abanico de aguas no es muy amplio: Viladrau y Font Vella, aunque muchas veces pillo alguna de marca "exótica" en el clásico super.