dimecres, de novembre 14, 2007

Esprai de vinagre

vinagrera obertaAquest és l'últim estri de cuina que ens hem comprat i del qual estem molt satisfets: un esprai per a dosificar el vinagre. És una meravella que permet dosificar d'una manera molt acurada el vinagre. Funciona a partir d'una bomba que agafa aire i que cal pressionar cada vegada que l'has d'utilitzar; això permet que la pulverització sigui perfecta. Hem vist altres models que només són esprai sense aquesta bomba d'aire i potser no són tan precisos. Jo sóc una fan absoluta d'aquest nou estri: abans mai no em posava vinagre però des que la tenim, en sóc una addicta. Aquí el teniu ple de vinagre de Mòdena.

vinagrera tancada

3 comentaris:

Unknown ha dit...

CARAIIIIII! FELICIITATS! El meu marit m'ha "prohibit" comprar "un trasto més com diu ell... jajajajaj

Per cert, podriem fer un JOC...
Que cadascuna posem, l'estri que tenim que més ens agrada (com tu aquest) i el que hem deixat aparcat i no hem fet servir gairebé mai...

Que et sembla? Jo crec que seria divertit... no?

Anònim ha dit...

Només puc dir-vos una cosa: esteu xiflados!

Ro ha dit...

Cristina, jo també sóc molt aficionada als estris de cuina, i em controlo molt les compres. I sí que ho he pensat allò de fer una entrada parlant del estris de cuina que més utilitzo i menys. Ho vaig pensant arran del meme de les cuines on sortien molts estris i veus com de vegades acumulem molts que tot i ser útils, al final no fem servir per no haver de treure'ls, rentar-los, etc.