dilluns, de febrer 15, 2010

Pa de pessic de carbassa

pastis carbassa

Aquest és un dels pastissos que vaig fer per celebrar el tercer aniversari del meu fill Roc. La recepta l'he tret del portal criatures.cat, és un vídeo del Pep Nogué de "Cuina amb nens". El pastís és molt bo, vindria a ser la versió en pa de pessic de les magdalenes de carbassa que vaig fer fa uns dies. Molt recomanable.

PA DE PESSIC DE CARBASSA

. 150 g de carbassa ratllada
. 4 ous
. 150 g de sucre
. 75 g d’oli d’oliva extra verge
. 150 g de farina
. 1 culleradeta de llevat químic (Royal)
. 1 polsim de sal
. 1 polsim de canyella en pols
. 50 g de nous trinxades

Amb la batedora barregem els ous, la sal i el sucre. Afegim la carbassa ratllada. A continuació la farina tamisada amb la canyella i el llevat. Per últim l’oli i les nous. Cobrim les parets del motlle amb oli i l'omplim. Forn a 160 graus uns 45 minuts.

4 comentaris:

Isabel ha dit...

Que bo!! jo n'he fet amb carbasso, però amb carbassa mai. El pròxim serà aquest!
UNA ABRAÇADA!!

Anònim ha dit...

la carbassa s'ha de bullir abans e ratllar-la?¿

siusplau responeu a: Sam_11_21_94@hotmail.com
merci ^^

Ro ha dit...

Isabel, doncs jo no l'he fet mai amb carbassó (seria un pastís salat oi?). Amb carbassa queda ben dolç!

Anònim, la carbassa simplement ratllada, no cal coure-la

restaurants ha dit...

Nice post I love all your recipes! I've become quite the addict lately! Thanks for a great dinner
that warms up the house.