dimarts, de desembre 11, 2007

Il Pandoro di Verona

Bauli

Després d'uns dies a l'hospital (per a una intervenció del Roc poc greu i resolta feliçment) i de superar la "mort" del nostre disc dur (i la desaparició dels meus favorits, tots els feeds dels blocs, alguns documents que no hem pogut recuperar...), una entrada positiva per a un dels descobriments gastronòmics d'aquests dies: el Pandoro di Verona, de Bauli. Per descomptat que no és el clàssic fet a casa (que no he tingut el gust de tastar ni de fer encara) però és boníssim. De fet em vaig fixar en aquest dolç a partir d'un text molt interessant de Cannella. Tot i ser industrial el seu contingut no és molt artificial:

ingredientsI el seu gust és una meravella, molt tendre tot i tenir una llarga vida envasat (el que he comprat aquests dies al súper caduca al juny del 2008. De fet, la mateixa Cannella comentava que a casa seva de sempre es feia servir el Pandoro d'oferta de després del Nadal per fer el tiramisú. Jo sempre he utilitzat els "bizcochos de soletilla" per al tiramisú, però potser l'any que ve segueixo el seu consell.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Justo me has dao en la diana. Llevo ya varios días con unas ganas terribles de hacer un pandoro en casa. Pero me faltan dos cosas esenciales (ganas tengo de sobra).
- Un molde (podría intentar adaptar algún otro)
- Una buena receta (esto es ya más complejo, je!).

A ver si me compro uno también, para ir haciendo boca, qué envidia.

Monica Bedana ha dit...

Hola Ro, estoy muy muy contenta de que el Pandoro te guste, el Bauli es buenísima marca y para mí es una felicidad grande y un orgullo verlo también aquí por todas partes. Gracias por tu comentario, te deseo de corazón felices fiestas y espero que después de los días de hospital podáis volver cuanto antes a la normalidad. Un beso grande!

Marisabel ha dit...

Pues yo este año me he lanzado a hacer el de Cannella y está buenísimo.
Hice 3 el primero me quedó tipo panetone y creo que fue porque lo dejé levar demasiado pero en la segunda tanda hice dos respetado los levados y puestos en los moldes de papel típicos del panetone He de decir que ha quedado fabuloso.
Felicidades por tu blog. Y feliz 2008!!!